Friday 6 May 2011

~sad but still can epy~


npe aku sdey...aku xdpt twaran kew u...agk kcewe tp ape bley wt xde rezeki...so aku ambik kptusan aku akn g matrik 23 mei nie..wlpn rmai ckp matrik susa aku nk berusaha jgak...susa mcm mne pown klu kte berusaha msti bjye kn...so aku b'azam aku dh xnk men2 aku nk stdy btoi2 aku xnk kcewe kn mk ayh aku ag cukp la aku kcewekan mereka wktu PMR dlu...aku nk blz budi dowg blik..dowg dh bnyk b'korban tok aku..thank mk ayh..adiq syg mk ngan ayh..mk ngan ayh slalu bg adiq support...abg2 aku pown bek jgak dye still bg aku support ble aku xdpt u t'utama angah..thank taw...angah bnyk bkak kn mate adiq psal stdy..thank a lot..along plak bnyk bg nshat n dye jgak tmpt aku tnye pndapat..aku apy even xdpt u aku still ada family yg slalu ada d blkg aku..ayh thank taw td adiq tpon ayh nges2 sbb xdpt u ayh tng kn adiq...xpe la adiq pown g matrik gambang jew so dkat jew la kn..nnti mk ayh slalu dtg tgok2 adiq taw...huhuhu..mk ngan ayh kn taw adiq nie xpnah dok jaoh2 ngan mk ngan ayh lme2 mcm mne la yehh..doa kn adiq bjaye..love my family a lot...thank very much...

No comments:

Post a Comment